onsdag 17 februari 2010

Lite av varje...

Ännu en dag i förkylningens tecken. Har försökt det mesta nu som, vitlök, Whiskey, Echinagard, C-vitaminer, kall glass. Till och med en fest fick slinka med bara för att. Bära eller brista men... näe då. Bacillerna fick ny energi trots lite dans i vinyran. Trevligt hade vi i alla fall. Men dagen efter var ju inte så kul. Kände mig frussen och snuvan sprudlade. Sen började hostan... Suck.

Nåja, förkylning till trots så hämtade vi Frida i Läby på söndagseftermiddagen. Hon sa hej då till Dogge, kröp nöjt ihop i sin bur och somnade efter en mil eller två.
Måndag blev det läkarbesök eftersom febern hade återkommit och jag behövde intyg. Lite antibiotika blev det också som jag nu har ätit i tre dagar. Vet inte om det hjälper.

Vet inte vad det är för bacill jag har för jag har börjat nysa IGEN... Så idag tröttnade jag på hela skiten. Tog en Treo och bestämde mig för att rolla taket. Fick tokspel på rollern som inte fungerade som den skulle. Grinade hysteriskt en skvätt (bra för snuvan) Svetten forsade och sen somnade jag efter lunchen i soffan... snörfel, snörlfel... Så nu får vi se...
Håller på att få dårnippran av att skrutta runt här och inte få nåt gjort. På jobbet växer högarna och här hemma blir ingenting gjort...
Jag vill bli frisk nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar