söndag 28 februari 2010

Mariadagen = födelsedag!


Idag firar vi födelsedag både jag och min gube! Vi hade alla barnen med respektive och barnbarn här på middag i går. Fick en fin blå tuschpenna av barnbarnet egenhändigt inslagen med etikett och fint hjärta i trolldeg. Tog en bra stund att få ihop paketet enligt mamma Malin. Idag har vi tagit det ganska lugnt kan man säga. Vi sov länge... nåja dom andra då. Jag vaknade tidigt som vanligt. Åt frukost i nya fina soffan och somnade sedan om igen. Mmmm... sen blev det en tur till stan för att kika på bokrean. Jag handlade inget. Boken jag ville ha fick jag i present. Nu finns ny inspiration till betongprojekt i vår. Fick också en fin bakform i silikon till gjutningen. Bricka och presentkort på blommor fick jag också. Tack allihop för fina presenter!

Vi har ätit en mumsig middag och nu ska vi titta på hyrd film... Hoppas den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar